/ VARDAG /

LONDON - DAY 1

↑Vårt hotell lite längre nere på den här gatan (vid den engelska flaggan)↑
↑Liten awkward bild på mig↑
↑Vårblommor i Hyde Park↑
↑Oxford Street↑
↑Köpte världens godaste kakor (skojar inte) från Sainbury's↑
↑Kväll i Hyde Park↑

Halloj människor! Ursäkta för uppdateringen men jag tog aldrig med min dator till London då jag tyckte den vägde för mycket (haha lat eller vad?). Men om ni följer mig på instagram så har ni ju sett ett antal bilder därifrån!

Vi har haft det så förbaskat bra i London. Jag har ju varit här 1 gång innan och kan säga att denna resa var lika härlig! Jag tänkte att jag laddar upp bilder för varje dag vi var där, så får ni följa med vad vi gjorde och hade det!

Dag 1: Vi vaknade 4 på morgonen, fixade oss och sedan väntade taxin utanför. Jag tycker faktiskt bättre om att flyga jättetidigt på morgonen än senare på förmiddagen. Det är mindre folk på flygplatsen och mycket mysigare på något konstigt sätt haha! Flyget gick vid 7.30 och vi var i London två timmar senare. Eftersom att vi inte fick tillgång till våra hotellrum förrens klockan 15 så lämnade vi resväskorna vid hotellets reseption och promenerade sedan genom Hyde Park till Oxford Street för shoooopping! Avslutade sedan shoppingen på bästa sätt, Pizza hut hehe.  Under dessa dagar i London så gjorde jag ett stort misstag som jag ångrar så mycket. Jag tog mina Johnny Bulls skor. :-) Dom skorna har ju ingen bra sula och är inte direkt så bekväma att gå i långt, så otroligt ont i fötterna fick jag, men men done is done! Efter några timmars shopping så gick vi sedan in och köpte världens godaste kakor från Sainbury's. Om ni har möjlighet så MÅSTE ni köpa dessa kakor. Jag tog choklad cookies med vitchokladbitar i!(!!!) Efter att vi varit i mataffären så åkte vi hem till hotellet, och vi avslutade kvällen med middag på hotellet's restaurang.

Imorgon kommer jag att ladda upp bilder på dag nr 2, dvs min namnsdag (hihi) och hur vi firade den! Så don't forget to check the blog tomorroooow...